اجاره و فروش نمایشگر های لمسی کاواک

نمایشگر لمسی، استند لمسی، کیوسک لمسی و میز لمسی

کامپیوتر لمسی 84 اینچی کاواک در اتاق جلسات واحد سیاسی - دفاعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

آل این وان 84 اینچی کاواک در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نصب و راه اندازی شد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

همواره در اتاق های جلسات و ستاد های مدیریت بحران و تحلیل و آنالیز دیتا و اطلاعات وجود و در دسترس بودن ابزار های سمعی و بصری مدرن یکی از پیش نیاز ها برای تسهیل امور و تسریع در روند تصمیم گیری هاست. خوشبختانه مفتخر شدیم که با  اتکا به پیگیری ها و جلسات متعدد تیم بازاریابی و فروش کاواک پیشنهاد تجهیز اتاق جلسات واحد سیاسی - دفاعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را به مدیران ارشد آن سازمان تقدیم کنیم. 

در دفاتر اکثر مدیریان و مسئولان بلند مرتبه ی سازمان ها و ارگان های کشور نمونه ای از تجهیزات سمعی و بصری نصب و در حال استفاده است. تجهیزات مستقر که اغلب از نسل های قدیمی تر و به روز نشده ی است معمولا بریا عملیاتی شدن به تجهیزات جانبی دیگری نیازمند است. به عنوان مثال چیدمان ویدئو پروژکتو به ابزار های دیگری مانند پرده نمایش و یک کامپیوتر به همراه کابل کشی و داکت کشی برق و کابل تصویر وابسته است. یا حتی چیدمان نسبتا مدرن تر یک نمایشگر همچنان به وجود یک کامپیوتر، یک دی وی دی پلیر و ... محتاج است. همه ی کسانی که با دستگاه های الکترونیکی کار کرده باشند می دانند که ترکیبی بودن یک چیدمان سمعی بصری چه مشکلات بعضا عجیب و غریبی را بوجود می اورد و کافیست این مشکلات درست در زمانی رخ دهد که اعضای هیئت مدیره ی یک سازمان قصد تشکیل جلسه و استفاده از اتاق کنفران را دارند.

آل این وان های کاواک به معنای واقعی کلمه یک سیستم بی نیاز از هر نوع ابزار جانبی هستند. رزولوشن بالای 4K، صفحه ی شیشه ای گرمادیده ی محافظ و ضد خش، کامپیوتر داخلی قدرتمند، سیستم عاملویندوز 10 و اندروید، صفحه ی لمسی مادون قرمز مالتی تاچ تنها برخی از ویژگی های این نمایشگر های لمسی بزرگ است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.