کاواک تنها برند ایرانی ارائه دهنده‌ی نمایشگر های لمسی بزرگ

نمایشگر لمسی، کامپیوترلمسی (آل این وان های بزرگ دیواری)، استند لمسی، میز لمسی و پنل لمسی کننده نمایشگر های معمولی

راه حل دفاتر مدیران، اتاق های جلسات و کلاس های درس

نمایشگر های لمسی کاواک - 55، 65، 70، 75، 84 و 98 اینچی

نمایشگر های لمسی کاواک - 55، 65، 70، 75، 84 و 98 اینچی

نمایشگر های لمسی کاواک در واقع آل این وان های بزرگی هستند که قابلیت نصب بر روی دیوار و یا استقرار بر روی پایه های چرخدار متحرک را دارند. این کامپیوتر های مجهز به نمایشگر های لمسی بزرگ با رزولوشن فول اچ دی و 4K ارائه می شوند و به کامپیوتر داخلی قدرتمند و سیستم لمسی مالتی تاچ مجهز می باشند. آل این وان های کاواک در حوزه های مختلفی از جمله دفاتر مدیران ارشد اجرایی سازمان ها، اتاق های جلسات، کلاس های درس مراکز آموزشی و غرفه های نمایشگاهی کاربرد دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی تصویر کلیک کنید.

راه حل غرفه های نمایشگاهی، مراکز خرید و سایر اماکن عمومی

استند لمسی کاواک 47 و 55 اینچی

استند لمسی کاواک 47 و 55 اینچی

کیوسک های لمسی کاواک (استند لمسی) در ابعاد و مشخصات فنی متنوعی ارائه می شوند. مهمترین کاربرد این سیستم ها با توجه به Stand Alone  بودن آن در اماکن عمومی است. مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای، غرفه های نمایشگاهی، هتل ها، و ... از جمله اماکنی است که کیوسک های لمسی کاواک کاربرد دارد. قابلیت اضافه شدن مولفه ها و گجت های مختلف مانند وب کم، پرینتر حرارتی، کارتخوان و ... از جمله قابلیت های سفارشی استند های لمسی کاواک است. به زودی نمونه های بسیار متنوعی از مدل های Indoor و Outdoor این محصول در بازار ایران ارائه می شود.

میز لمسی مدرن ترین ابزار ارائه مطلب در ستاد های مدیریت بحران، اتاق های جلسات، سازمان های نظامی و غرفه های نمایشگاهی

میز لمسی کاواک نوعی نمایشگر لمسی مجهز به کامپیوتر قدرتمند داخلی است که با توجه به موقعیت های مختلفی که برای کاربرد آن در نظر گرفته می شود در طرح ها و مختصات مختلف طراحی و تولید می شود. معمولا نمایشگر لمسی میز های لمسی با توجه به امکان استقرار و کارکرد همزمان تعداد بیشتری کاربر در کنار میز، از تعداد نقاط لمسی همزمان بیشتری پشتیبانی می کنند. اگرچه به لحاظ سخت افزاری امکان بکارگیری پنل های لمسی مالتی تاچ مادون قرمز با تشخیص 64 کاربر همزمان در حال حاضر وجود دارد، اما با توجه به افزایش هزینه های سخت افزاری برای کاربران و با توجه به عدم وجود نرم افزار های کاربردی (غیر فانتزی) و نیز محدودیت عملی تعداد کاربران مستقر در کناره های میز لمسی، کاواک به منظور جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت تمام شده میز های لمسی خود، این محصول را بصورت پیش فرض با سیستم لمسی مالتی تاچ 10 کاربره ارائه می کند. بدیهی است در صورت وجود شرایط کاربردی و طبق نیاز مشتریان محترم امکان ایجاد تغییرات در اکثر مشخصه های فنی این محصول وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر هر یک از مدل های میز لمسی کاواک کلیک کنید.
میز لمسی کاواک - مدل 825 -55، 65، 70، 75 و 84 اینچی

میز لمسی کاواک - مدل 825 -55، 65، 70، 75 و 84 اینچی

در این مدل از میز لمسی کاواک با توجه به سطح مقطع نسبتا بزرگ پایه میز که محل قرار گیری کامپیوتر داخلی آن نیز می باشد و فضای نسبتا نامحدودی را برای تجهیزات سخت افزاری کامپیوترِ سیستم فراهم می آورد، امکان بکارگیری قویترین و پیچیده ترین سیستم کامپیوتری نیز وجود دارد. معمولاً از میز های لمسی برای ارائه مطالبی مبتنی بر تصاویر گرافیکی و یا فایل های رندر شده حجیم و سیستم های مبتنی بر نرم افزار های جی آی اس و ... استفاده می شود و دارا بودن پروسسور قوی، حافظه پر سرعت و به ویژه کارت های گرافیکی حرفه ای بیشتر به یک نیاز ضروری تبدیل می شود. علاوه بر این پایه بزرگ این مدل امکان استقرار نمایشگر لمسی 84 اینچی را نیز برای آن مقدور می نماید. اطلاعات بیشتری می خواهید؟ روی تصویر میز لمسی کلیک کنید.
میز لمسی کاواک - مدل 842

میز لمسی کاواک - مدل 842

 میز لمسی همواره یکی از بهترین ابزار ها برای ارائه و دریافت گزارش های سمع - بصری در خصوص موقعیت های بحرانی و یا پروژه های مختلف است. با استفاده از میز لمسی کاواک می توان قابلیت های کمتر دیده شده ی نرم افزار های جی آی اس و مالتی مدیا های مبتنی بر نقشه های هوایی و تصاویر را به کار گرفت. میز لمسی مدل 842 کاواک اگرچه از نظر برخی از کاربران طراحی و ظاهر زیباتری نسبت به مدل 845 دارد، اما باید در نظر گرفت که بدلیل سطح مقطه کوچکتر پایه آن، امکان نصب قطعات کامپیوتری با ویژگی ها و ابعاد خاص و نامحدود را ندارد. همچنین این مدل برای میز های لمسی با ابعاد نمایشگر بیشتر از 65 اینچ کمتر توصیه می شود.

تبدیل نمایشگر های معمولی به نمایشگر لمسی

پنل لمسی

پنل لمسی

در سال های اخیر استفاده از پنل های لمسی مادون قرمز برای تبدیل یک نمایشگر معمولی به یک نمایشگر لمسی گسترش چشمگیری یافته است. از نقاط قوت این فن آوری می توان به طول عمر بالا، امکان پشتیبانی از لمس چند نقطه ای (مالتی تاچ)، عدم محدودیت در ابعاد نمایشگری که قرار است به نمایشگر لمسی تبدیل شود و ... نام برد. با توجه به معرفی آل این وان های بزرگ کاواک در سال های گذشته، استفاده از پنل های لمسی مانند سابق مقرون به صرفه نیست اما برای تبدیل نمایشگر های بزرگ 103 اینچی و یا تبدیل ویدئو وال های بزرگ به نمایشگر های لمسی، هنوز فریم های لمسی مادون قرمز بهترین گزینه هستند.

تبدیل ویترین فروشگاه به نمایشگر لمسی

ویترین لمسی کاواک

ویترین لمسی کاواک

ویترین لمسی یا فویل لمسی یکی از اولین راهکار هایی بود که برای ایجاد یک نمایشگر لمسی بزرگ بکار گرفته شد. فویل لمسی یک لایه ی نازک طلق مانند و منعطف است که بر روی یک سطح شیشه ای می چسبد و بعد از قرار دادن آن سطح شیشه ای در مقابل یک نمایشگر ال سی دی و یا ال ای دی، آن را به یک نمایشگر لمسی تبدیل می کند. کاربرانی که سطح بیرونی شیشه را با انگشتان خود لمس می کنند، می توانند ماوس کامپیوتر و یا عملکرد های آن را تحت کنترل بگیرند. همچنین در صورت نصب فویل لمسی بر روی شیشه ویترین یک فروشگاه و با استفاده از لایه های بک پروجکشن و یک دستگاه ویدئو دیتا پروژکتور می توان یک ویترین لمسی بزرگ ایجاد کرد.
مبدل ویدئو وال لمسی

مبدل ویدئو وال لمسی

میز لمسی مخصوص کافی شاپ

میز لمسی مخصوص کافی شاپ