اجاره و فروش نمایشگر های لمسی کاواک

نمایشگر لمسی، استند لمسی، کیوسک لمسی و میز لمسی

آل این وان 75 اینچی کاواک کلاس درس دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس

تجهیز کلاس های درس دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس به آل این وان های 75 اینچی کاواک

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بروز تحولات گسترده در زمینه کامپیوتر و ارتباطات، تغییرات عمده‌ای را در عرصه‌های متفاوت حیات بشری به دنبال داشته است. فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمامی عرصه‌های اجتماعی، تحولات گسترده‌ای ایجاد کرده و جوامع سنتی را به جوامع اطلاعاتی و دانایی محور تبدیل کرده است. یکی از این عرصه‌ها تغییرات بنیادین در ساختار آموزشی است.

 

از آنجا که آموزش رکن اصلی در توسعه پایدار هر کشور است، آموزش الکترونیکی، امروز از جدی‌ترین، مؤثرترین و مطمئن‌ترین روش‌ها و توسعه آموزش‌های فردی و سازمانی است که با استفاده از آن دانش‌آموزان می‌آموزند چگونه در جامعه اطلاعاتی، دیتا تولید کرده و چگونه آن را مصرف کنند.. در مدارس و دانشگاه های هوشمند کامپیوتر در نحوه ی تدریس و ارزشیابی تاثیر می گذارد و برنامه های درسی را تا حدودی تغییر می دهد. دانشجویان در مجتمع های آموزشی هوشمند نقش یاددهنده و یادگیرنده را برعهده دارند. در کلاس های هوشمند کامپیوتر در نحوه تدریس و ارزشیابی تأثیر می‌گذارد و کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری کامپیوتر و شبکه انجام می‌گیرد و محتوای اکثر دروس آن الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است. سیستم نوین آموزش الکترونیکی فواید و مزایای منحصر به فردی را برای افراد، سازمان‌ها و مراکز آموزشی به همراه دارد.

از این رو شرکت کاواک با تکیه بر تیم جوان و توانمند خود و با پشتوانه دانش روز دنیا اقدام به مجهز نمودن مجتمع های آموزشی و دانشگاه های برتر کشور به سیستم های کامپیوتر لمسی سایز برگ (آل این وان ها) نمودند، نظیر این اقدامات در دانشگاه تربیت مدرس دانشکده علوم پایه و مجتمع آموزشی مهدوی صورت گرفته است. مالتی تاچ بودن کامپیوترهای لمسی کاواک شرایط فضای بحث و چالش برانگیز پیرامون محتوای مورد تدریس را درفضای کلاس ایجاد میکند و حس انگیزه جهت یادگیری و آموزش را در فضای کلاس افزایش می دهد. کامپیوتر داخلی قدرتمند آل این وان های بزرگ کاواک، آمادگی روشن بودن در مدت زمان طولانی را دارند. ماژول کامپیوتری این دستگاه ها بصورت کشویی است و در معرض دید و قابل دسترسی نمی باشد ولی تعویض یا ارتقا آن نیز کار سخت و دشواری نیست.

دیگر نگران مشکل اتصال لب تاپ ، تاریک کردن کلاس ها و تصویر ناواضح و کج از ویدیو پروژکتورها نباشید، صفحه مات و ضد بازتاب نور آل این وان های کاواک این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. کیفیت تصویر FULL HD و 4K این نمایشگرها و شیشه Anti-Glare  قرار گرفته بر روی صفحه نمایش تجربه حسی شیرین ومتفاوت کلاس درس را در دانشجویان و همینطور اساتید و معلمان ایجاد میکند.

آل این وان های بزرگ کاواک مجهز به نرم افزار تخته وایت برد مجازی می باشند که در عمل صفحه ای سفید مجهز به تمام دسترسی ها برای تایپ فرمول و درج شکل و نوشتن می باشد و می تواند در صورت صلاحدید استاد و مجموعه، به جای تخته گچی و تخته وایت برد بر روی دیوار نصب گردد و یا بر روی پایه چرخ دار مختص به خود در فضای کلاس بصورت پرتابل جا به جا شود.

از جمله نگرانی های موجود در استفاده از این دستگاه ها در فضا ها و مکان های عمومی موضوع امنیت و مقاومت این دستگاه ها است. کامپیوترهای لمسی کاواک در جهت حل این مساله شیشه ای گرما دیده و مقاوم در برابر ضربه در فاصله چند میلیمتری از صفحه قرار داده است تا دستگاه و پنل تصویر را در برابر ضربه ها و تماس های متوالی مقاوم نگه دارد. بعلاوه قاب دستگاه از جنس آلومینیوم ضد خش است و در صورت برخورد اجسام تیز خط و خشی روی بدنه ایجاد نمیگردد.

وجود پورت های USB، HDMI، LAN،  VGA بر روی دستگاه نیاز کاربر را در جهت انتقال و نمایش اطلاعات بدون نیاز به حمل دایم نوت بوک و لب تاپ رفع میکند.

شرکت کاواک برآن است تا در جهت ارتقای سطح کیفی مسیر آموزش درکشور عزیزمان ایران قدمی برداشته و راهی باشد به سوی استفاده هرچه بهتر و بیشتر از ابزارهای کمک آموزشی در سطح کشور.