تجهیز گیشههای معاونت فروش ایرانخودرو به سیستم صوتی گیشه کاواک مدل ۲۰۱۱
معاونت بازاریابی و فروش ایرانخودرو به عنوان یکی از پیشروترین بخشهای صنعت خودروسازی ایران، حتی پیش از شیوع ویروس کرونا به اهمیت تجهیز گیشههای خود با سیستمهای ارتباطی مناسب پی برده بود.
معرفی سیستم صوتی گیشه کاواک مدل ۲۰۱۱
سیستم صوتی گیشه کاواک مدل ۲۰۱۱، دومین نسل از سیستمهای صوتی گیشهی تولید شده توسط کاواک بود که در سال ۱۳۹۲ به بازار معرفی شد. این مدل بهعنوان نسخهای پیشرفتهتر نسبت به مدل اقتصادی ۹۹۰۹ طراحی و عرضه شد.
ویژگیهای برجسته مدل ۲۰۱۱
- طراحی مدرن با رنگ سیاه مات: ظاهر متفاوت یونیت اصلی باعث افزایش جذابیت این مدل در بین مشتریان شد.
- میکروسوئیچهای قطع و وصل آنی: وجود این سوئیچها در میکروفونها امکان مدیریت آسانتر مکالمات را فراهم میکرد.
- پایهی نیمهمنعطف میکروفون: فقط قسمت پایینی پایه به صورت فنری طراحی شده بود که امکان تنظیم راحت موقعیت میکروفون را فراهم میکرد.
تفاوتهای مدل ۲۰۱۱ با دیگر سیستمهای صوتی گیشه
برخلاف مدلهای جدیدتر، در سیستم صوتی گیشه مدل ۲۰۱۱، میکروفون و بلندگو در یونیت مشتری به صورت جداگانه نصب میشدند:
- میکروفون روی شیشه و در ارتفاع مناسب نصب میشد.
- اسپیکر در یک قاب مثلثی شکل در محل تلاقی شیشه و لبهی کانتر قرار میگرفت.
این طراحی باعث میشد که مدل ۲۰۱۱ برای گیشههایی که در سمت مشتری فاقد لبه یا کانتر بودند، مناسب نباشد.
میزان تولید و عرضه مدل ۲۰۱۱
در مجموع کمتر از ۵۰۰ دستگاه از سیستم صوتی گیشه مدل ۲۰۱۱ توسط کاواک به ایران وارد شد. پس از معرفی مدلهای متنوعتر، واردات این مدل متوقف گردید و سیستمهای جدید جایگزین آن شدند.