یکی از موقعیت هایی که میکروفون های گیشه ای کاواک کاربرد نسبتا وسیعی پیدا کرده اند، گیشه های پذیرش و حراست ورودی سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی هست.

همزمان با شوع ویروس کرونا در سال 1398 طیف گسترده ای از سازمان ها به مشتریان بالقوه میکروفون گیشه کاواک اضافه شدند. آزانس های مسافرتی به عنوان یکی از سازمان هایی که مشتریان و ارباب رجوع حضوری دارند نیز اقدام به تجهیز گیشه های خود به سیستم ارتباط صدای دوطرفه کاواک در مدل های مختلف نموده اند.
مجتمع دارویی هلال ایران، به عنوان یکی از مراکز درمانی - دارویی معتبر کشور، گیشههای پذیرش خود را به سیستم صوتی گیشه کاواک مدل ۲۰۱۶ مجهز نموده است. این اقدام با هدف بهبود ارتباط بین کارکنان و مراجعهکنندگان و افزایش کیفیت خدمات صورت گرفته است.
مرکز جراحی محدود و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی ابوریحان به میکروفون های گیشه کاواک مجهز شد.
سیستم صوتی گیشه کاواک در گیشه های مراکز درمانی جهت برقراری ارتباط کلامی موثر مابین پرسنل و مراجعین استفاده می گردد. همچنین از انتقال بیماری های واگیر به مسئولین پذیرش جلوگیری می نماید و باعث ایجاد آرامش بیشتر در محیط کار و کاهش آلودگی صوتی می گردد.
تهران، یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، میدان فرهنگ، مابین خیابان سی و چهارم و سی و ششم غربی، پلاک بیست، واحد یک
کد پستی: ۱۴۳۱۹۹۶۵۹۳
مدیر فروش